Färdigt och klart :D

Nu är HELA lägenheten färdigstädad. Det känns så underbart. Allting är städat, allting är dammat, allting är dammsuget och allting är skurat. Jag har till och med städat duschen, vattnat blommorna och torkat av alla skåp och dörrar. Som om inte det vore nog har jag dammsugit balkongen. Det blir inte renare än såhär!

Jag hoppar in i duschen och får någon jävla idé att färga håret rött, för jag saknar det lite. Drar i röd hårfärg i hela hårbotten och så inser jag att det bruna inte kommer att bli rött. Det bruna kommer vara brunt och utväxten kommer vara röd. Det kanske inte var en så jävla bra idé trots allt..Det löser sig!

Har även lagat lite mat nu, sojakorv, ris och café de paris-sås. Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0