Färjestad - Brynäs 2-0

Såg ni matchen mellan Färjestad och Brynäs? Färjestad vann såklart. 2-0! Andra målet 19.54 i sista perioden. Det blev inget Olearys, det var jag för seg för, men hemma med pappa och rostmackor är nästan lika bra.

Insåg också hur sjukt kallt det är ute nu. Det är ändå två och en halv plusglader ute, men det blåser väääldigt kallt. Jag har suttit med jacka på mig ända sedan jag kom hem från jobbet för typ.. 3 ½ timma sedan, lika kallt här inne ju! Jag vill bädda ner mig i sängen med mina tre täcken och sedan sova gott och länge! .. Iallafall tills det är dags att gå upp och jobba igen.


Kommentarer
norrlänning

0-2 mot brynäs hahah suckers

2009-03-07 @ 01:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0