Vad händer en söndag?

Jag är fortfarande utan mobil, inte så himla kul. Lina har samma problem, så det känns skönt att inte vara ensam med problemet.

Tävling idag, gick hur bra som helst! När klockan var 14,30 var tävlingen klar, kärran packad och prisutdelningen avklarad. Det var bara att åka hem! Nu är dock problemet vad jag ska göra en hel söndagseftermiddag? Egentligen har jag en hel del plugg och en hel del städning framför mig, men det är söndag idag. Söndag är ledighet, iallafall för mig, så jag funderar på om jag ska utmana någon i bowling? Någon som känner sig sugen?

Och det slog mig att om en månad är våran första utomhustävling. Dagens väder har bestått av snö, regn och blåst. Vi hoppas och hoppas att vädret hinner stabilisera sig något tills dess. Nu är det en vecka kvar tills nästa tävling, så det innebär att även nästa helg blir lugn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0