Baconmacka

När jag hade köpt min mat, satt mig ner och tagit första tuggan hände en grej som fick mig att kallsvettas och mitt hjärta att öka till en hastighet på 4568 slag per sekund.
Jag trodde att jag hade ätit kött.

Jag käkar väldigt ofta på Mejeriet, jag älskar deras mackor, men när jag skar upp mackan för min andra tugga insåg jag att det var bacon i mackhelvetet! Jag hann bara tänka "magsjuka hela helgen!" och blev nästan gråtfärdig. Som tur var insåg jag när jag körde en inspektion i mackan att jag inte hade fått i mig någonting eftersom att jag började i hörnet. En jävla tur det.

Gick tillbaka med mackan och bad om en utan kött, det fick jag. Och sedan fick jag en glass som "plåster på såren". EN GLASS? Jag fick en jävla glass, som om en jävla glass skulle göra mig frisk om jag hade fått i mig baconen?
Iallafall, både min kött-fria macka och glassen var god, så nu är jag lugn igen.


Just nu spelar Dia Psalma på M15 och jag är inte där. Jag är inte ens sugen på att gå dit. Känner att varenda person som stod i den kön var under femton år, så jag insåg att det faktiskt är bättre att vänta med det. Inga planer för kvällen. Det blir lugnt, lugnt, lugnt. Precis som hela veckan har varit...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0