Bara en bra dag

Jag vandrade runt på stan i en timma för att hitta en present till Malin, men när affärena stängde hade jag inte kommit ett enda steg i rätt riktning. Vad köper man till en tjej som fyller 11 år?
Träffade Angelica, tog en pommes på Max, en blåbärspaj med grädde på Espresso House, gick en promenad ända till Karlstorp, kollade på 'Fråga Olle' hos Johan och sedan avslutade jag dagen hos Niko med han och Bätz.

Dom är ute, åkte iväg för en och en halv timma sen ungefär. Jag stannade för att sova men jag är fortfarande lika vaken. Om inte mer vaken än när dom åkte. Nu är jag pigg, förut var jag trött.
Har städat hela lägenheten, men vågar inte dra igång dammsugaren vid den här tiden, även om det verkligen, verkligen behövs.

Nu ska jag se om jag kan få någon ordning på det hela och sova.
I morgon ska jag upp halv åtta. Önska mig lycka till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0