Bara för världens bästa minnens skull..


Jag och Per var på snöskoterresa.
Bilden är tagen vid utkikstornet på Selsknösen.

Klockan är strax före fyra på morgonen, jag ligger fortfarande här i min säng och kan fortfarande inte sova.
Ligger för tusende gången och kollar igenom bilderna från min norrlands-resa och längtar tillbaka. Massa längtar jag också, den veckan var den bästa jag har haft på väldigt lång tid. I sommar åker jag tillbaka, och i sommar kommer Stuttan och Per ner hit och hälsar på igen.

Denna gången blir det dock bättre planering så vi förhoppningsvis slipper problem med kartläsare, skottlossning och att sova i bilen. Jävligt bra var det dock, men bättre blir det!


Nu ska jag satsa på att sova så att jag förhoppningsvis kommer upp till jobbet i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0