Dålig hårdag

Jag gick och la mig med blött hår igår, det är totalt kaos nu. Är inte säker på om det någon gång har stått åt såhär många håll med så många olika svängar förut. Jag är inte ens säker på att jag kan lösa det här med plattång, men det återstår väl att se.

Jobb idag också, känner mig bara sådär halvpepp. Jag trivs sjukt bra på mitt jobb men vissa dagar har jag inte ens någon lust att lämna sängen. Idag är en sån dag.
Har sett fra emot den här kvällen i flera månader, Dia Psalma spelar i Trollhättan, men jag är inte ens sugen på att dra dit längre. Jävla dag.

Och min lön har inte kommit in än heller, det är också lite kaos.
Nu blir det en cigg och sedan måste jag lösa det här problemet med håret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0