En bra dag är en bra dag!

I morses vaknade jag 09:01 av att Bätz kom in och sa att det var dags för mig att gå upp. Väckarklockan hade ringt sedan 07:30.
Jag fick panik! På med kläder, springa så fort jag bara kunde till bussen som gick 09:07 till stan, hann precis med. Frukosten bestod av en halv påse cheezballz. Bra grejer är det! Och Anna har precis varit här med varm choklad och blåbärspaj från Espresso House. Så gott, så gott!

Nu är klockan snart fem, jag har inte tagit lunch än, dagen är snart slut och snart slutar jag. Också bra grejer. Dagen har gått fort, det gillar vi. Det händer inte ofta att dagen går så fort, och speciellt inte en dag med den här bakgrunden. Men faktiskt.

Funderar på att gå bort och sola en sväng, det skulle behövas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0