Familjen, bättre än den har vi aldrig


Det här är Sofia, min kusin. Hon är en av dom vackraste människorna jag känner.



På fredag ska jag förhoppningsvis på kalas om jag hinner med det efter jag slutar jobba.
Någon sa det här om dagen när personen frågade vad jag hade för planer i helgen och när jag svarade 'släktkalas' tyckte personen synd om mig.
Men det är inte synd om mig. Jag träffar dom gärna så ofta som möjligt och ser alltid fram emot nästa gång. Jag är verkligen glad att jag har dom här människorna omkring mig. Jag älskar dom, så otroligt mycket.

Det är människor som alltid finns där och ställer upp, inte för att dom inte har något val, utan för att för familjen Ehn (kul att hela min släkt heter Ehn utom jag och min bror) är det självklart. Det bara är så. Och det är så jävla underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0