FFF! (Felizhia & Frida Forever!)


Hej alla läsare på Fridas blogg!

Idag blir det ett litet gästskriveri från mig, Felizhia.

 Igår kom Frida till mig i Göteborg, och planen var att få till en trevlig kväll med utgång. För en gång skull så lyckades vi. Anledningen till att jag skriver "för en gångs skull" är för att det brukar sällan bli som jag och Frida tänker oss. Har ni hört talas om våran midsommar 2006 så vet ni vad jag talar om...
 Hursomhelst! Jag och mina tyskar (lite släktingar var på besök hos mig i helgen) mötte upp Frida i stan och vi åkte hem och förfestade med min morbror och hans kompisar. Det bjöds på shottar och världens bästa rieslingvin som mina släktingar tagit med hit.

Det tog inte lång tid innan var var på G och trevligt var det! Sedan blev det taxi till stan och utgång på Chez. Underbart! Fulla blev vi, och det hela slutade med att Frida släppte greppet om mig någonstans mellan avenyn och kungsport och jag rasade rakt i marken. Men jag lever! Därefter cheesburgare, McBean och en fantastiskt duktig svarttaxichaffis vid namn Ahmer!

 Vi vaknade upp idag, under samma täcke i en helt fantastiskt skön skedställning! Att vakna upp med sin älskade, vad mer kan man begära? En god frukost kanske? Ja, det fick vi ju det också!

 Så summan av kardemmumman: Klockan är snart sex, huvudvärken har släppt, vi har duschat och det vankas tacos. Och jag älskar Frida. OJ OJ OJ vad jag älskar Frida! Kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar henne!

 Over and out! /Felizhia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0