Födelsedagskalas i Vårgårda

Sådär.
Nu är jag precis hemkommen från kalas i Vårgårda. Thomas fyllde 49 år, lite gammal blir han allt men så är det.
Efter att inte ha ätit mer än en macka på hela dagen och var så hungrig att jag höll på att svälta ihjäl, serverades knäcktårta med hallon och grädde. Det låter konstigt, det tyckte iallafall jag, men så sjukt gott det var. Trycke utan problem i mig dubbelt så mycket som dom andra.
Där försvann nyttigheten jag hade tänkt på hela dagen.

Iallafall, alltid kul att träffa släkten.
Jag står i valet om jag ska byta efternamn till Ehn, som hela min släkt heter. Har nästan ingen kontakt med pappas sida som heter Olsson som jag, så varför inte?
Kan någon hjälpa mig att bestämma mig? Själv får jag sån beslutångest när det gäller såpass stora saker som att byta identitet.

Nu ska jag röka och sedan sova. I morgon blir det jobb!


Jag; Jag äter ju inte kött.
Mormor; Men skaldjur äter du väl? Det är väl inte djur?
Jag; Men mormor, det är klart att det är djur. Det hör du ju på ordet, skalDJUR.
Jag älskar min mormor!


Kommentarer
Fzh

Nädu Frida ... Jag tycker att du fortfarande ska heta Olsson. Du kommer rucka hela min världsbild om du byter namn. Du är liksom Frida "Snaps" Olsson. Frida Ehn, gick vid en vägren, snubblade på en sten och bröt sitt högra ben ...



Nä! Fortsätt heta Olsson! <3

2009-05-12 @ 20:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0