Första sprutan

Jag, Niko och Bätz fick en brilliant idé att vi skulle bowla i Lidköping. Sagt och gjort. I vanliga fall tar det cirka en timma mellan Trollhättan och Lidköping, men kommer man ifrån Trollhättan en halvtimma innan bowlingen börjar kan man fixa det ändå.
Vi fixade det! Fast när vi väl kom fram visade det sig att hallen stängde nio istället för tio som jag trodde. Illa.

Dags för plan B. Vad är plan B i ett sånt läge? Jo, leta upp Ica och köpa massa kakor, cola, kladdkaka och vaniljvisp och sedan dra hem till morsan och fika.
Nu har dom precis lämnat mig för att åka tillbaka till Trollhättan och jag har bäddat ner mig i soffan med datorn i knäet.

Just det! Första sprutan är fixad. Med hjälp av Niko har jag nu lärt mig detta och kan förhoppningsvis fixa det själv i fortsättningen. Nu väntar jag lite nervöst på både att det ska verka och på biverkningarna.
Nej, jag knarkar inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0