Gårdagskvällen

Nu har jag kommit hem, inte det lättaste. När jag sitter och väntar på bussen och skickar en sån sms-biljett får jag aldrig något svar, ringer Niko och kollar om jag gjort fel, men det har jag inte, ringer västtrafik och får reda på att något är fel, tjafsar med busschaffören och får inte åka med.
Som tur är, när jag sitter på busshållplatsen kommer Sandbäck förbi och frågar om jag behöver skjuts till stan, underbara människa!

Har städat upp sedan igår, det var inte så kaos som jag trodde att det skulle vara och så fick jag i mig sju tuggor av falafelrullen sedan igår och en kopp med vatten, det börjar stabilisera sig.


Vi sa det när vi satt och käkade mat på dagen, nä vi pratade om kvällen, att antingen blir det sjukt kul, eller så blir det total katastrof. Det blev total katastrof.
Lite tråkigt när vissa människor inte kan uppföra sig. Försökte iallafall göra de bästa av situationen och kvällen var faktiskt ganska bra, från mitt håll.

Nu blir det att byta om och sätta sig på bussen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0