Helgen avslutas i Lidköping

Den här dagen har jag gjort minsta möjliga.
Var hos Daniel och lämnade hans jacka, sedan tog jag bussen hit till Lidköping. Precis när jag kommer hit, kommer även Niko och Bätz som var uppe och hälsade på en sväng. Det var trevligt tycker jag.

Idag har jag fått i min tre rostmackor och några kakor. Är inte ens hungrig, ganska bra faktiskt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på någon film som går för att sedan sova.
Det lär inte bli någon sovmorgon i morgon, Jimmy ska åka till Tyskland i morgon, så vid typ halv sju ska dom åka härifrån, och innan det ska det packas och grejas. Känns lagom kul.
Klockan nio ska jag ha körlektion fram till halv ett, sedan inte göra någonting i Vara (ingenting brukar resultera i att jag sitter på körskolan och gör teoriprov) fram till klockan fem då det är teorilektion till halv åtta. Kul va?

Niko och Bätz har precis lämnat mig och jag är redan extremt uttråkad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0