Jag kommer aldrig förstå vissa människor



Klockan är strax efter halv sex. Jag är inte vaken tidigt, även om det är det jag önskar. Jag har bara inte gått och lagt mig än. Niko kom och höll mig lite sällskap, kolla på någon mysko film jag inte förstod speciellt mycket av, men den var ganska bra iallafall.

Nu funderar jag på hur jag ska lyckas hålla mig vaken i tre timmar innan det är dags att gå till jobbet. Vågar inte riktigt lägga mig och sova heller, då kommer jag väl aldrig att lyckas vakna igen.
Kronan i morgon (ikväll?) var planerat, nu vet jag inte riktigt hur det blir med det. Tveksam om jag kommer palla hålla mig vaken såpass länge. Det återstår att se.

Nu ska jag dricka lite saft och kanske städa lite. Jag vet inte riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0