Jimmy älskar Tyskland!

Vet ni vad som är humor en fredagskväll som den här?
Jo, det kan jag förklara! Min bror (17 år, får inte bruka alkohol) har varit i Tyskland sedan i måndags. Idag upptäckte jag att killen lagt in en ny bild på bilddagboken, det händer i vanliga fall i stort sett aldrig så lite speciellt var det. Det som var mycket speciellt, det var det som bilden föreställde.

Jimmy älskar Tyskland!

Jag älskar det, jag älskar att veta att han har ångest över det. Jag älskar att veta att han dissade Kronan på grund av frisyren (eller vad kallar man det? Huvudet? Skallen? Haha). Jag älskar att jag vet att han inte kommer gå till skolan försen håret är tillbaka. Jag älskar det.

Så många gånger Jimmy har påminnt mig om min Fallens Dagar '06-fredagkväll, det känns bara bra nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0