Kronan

Nu är jag precis hemkommen från Christin. Det första jag gjorde när jag kom hem var att bädda ner mig i soffan, så nu ligger jag här och myser med bra musik och Doritos. Bra grejer det här.

Igår var planerna Kronan. Christin hämtade mig i Grästorp, det går så jävla kass med bussar på helgerna så att jag inte kom längre än så. Vi köpte pizza, slödryck och cigg och kvällen kunde börja. Nästan iallafall. När vi kommer hem till Christin befinner sig redan John, Niklas, Mattias och Simon där. Kul var det!

Kronan var bra även om det blev lite kaos där på kvällen, men kul var de iallafall.

Efter typ tolv timmars sömn väckte Christin mig och sa att det var dags att gå upp, mitt tåg går om en halvtimma. Kul att ha sovit bort hela dagen, men så är de väl ibland.

Nu ska jag hämta lite saft och sedan ligga här och spela poker och käka chips. Yes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0