Lunarstorm är humor!

Hahahaha.
Alla har väl haft en lunar någongång va?
Jag har det och går in någon gång i bland och kollar i min gamla blogg (vissa använde ju detta innan vi upptäckte annat), och detta skulle jag göra idag också, i brist på annat. Helt plötsligt får jag ett mail, blir lite förvånad eftersom jag är inloggad ungefär varannan månad och inte fått ett mail det senaste året.


Från: whisky_cola F22Skickat: Idag 01:27
Till: Frida_xX F18

heeej

HEJSAN är du intresserad av att Strippa framför camen, du blir betald 10 000 spänn för de, är du så skriv din msn endast seriösa svar tack Mvh.

Från: Frida_xX F18Skickat: Idag 01:28
Till: whisky_cola F22

RE: heeej

Hej hej.
För 10 000 kronor är jag redo att göra ganska mycket.
Sätt in pengarna på mitt konto så addar jag dig på msn.
Puss Frida

Från: whisky_cola F22Skickat: Idag 01:29
Till: Frida_xX F18

RE: heeej

du kan få pengar gratis hoss sos scial bidrag.. tror du jag e blåst stick för fan


Lite humor är det allt.
Tråkigt hur det slutade bara. Kunde ju tjänat väldigt lätta pengar där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0