Morgon, som vanligt

Jag börjar bli så trött på mitt dygn nu. Det är helt snevridet och det funkar inte. Jag lägger mig någonstans mellan fyra och fem och sover fram tills ungefär tre på dagarna. Igår lovade jag mig själv att sova senast klockan två, men håller ändå på att ta död på mig själv när det gäller att gå upp halv elva på dagen.
Dags att ta tag i det här.

Och så är jag trött på Jimmy, han håller på att fucka sin skola totalt. Alla dagarna jag har sovit här under veckorna säger han "jag ska med tåget klockan åtta" men likt förbannat har han inte gått upp när jag bankar på hans dörr halv elva, och när jag säger att han får snabba sig för att hinna med elva-tåget skriker han bara "du ska inte säga någonting, du har själv fuckat din skolgång".
Han ser ju hur det har gått.
Och jag ångrar det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0