På väg hem igen

Körlektionen gick ju sådär bra. Första timman satt jag bara i bilen och försökte att hålla mig vid medvetande, men febern tog över och jag befann mig i en helt annan värld.
Men det gick ganska så bra iallafall.
Nu är jag dock helt död och orkar egenligen inte ens sitta upp, men är på väg hem så då blir det sängen för mig!

Min svullna arm började sticka förut, inte så det gör ont, men de sticks.
När vi kom tillbaka från Lidköping och jag satt vid datorn på körskolan fick jag kramp i lillfingret, det gjorde inte ont, men jag kunde inte röra det och hela fingret vek sig i någon onaturlig vinkel och la sig typ under ringfingret. Jag fattar ingenting längre.

Någon som vet vad det kan vara?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0