På väg till Göteborg och Felizhia <3

Nu sitter jag på tåget på väg ner till världens bästa Felizhia.
Vi kom fram till att vi setts två gånger det här året och det var när jag skulle byta tåg i Göteborg för att åka till Umeå och när jag kom hem och skulle byta till tåget till Trollhättan. Illa är vad det är. Nu är jag iallafall på väg.


Igår var det invenering på jobbet. Jag var antagligen den enda som var hemma innan klockan tio på Valborg.
Upp klockan 7, jobba 8-21. Lite jobbig var det allt, blev skapligt trött i huvudet efter ett par timmar med alla siffror.

Kvällen tillbringades som vanligt med Niko och Bätz, men trevligt, det var det allt!


Utgång blir det ikväll.
Jag ska ta död på dessa förkyldningsbakterierna som hemsöker mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0