Sjukling på väg till Vara

Det har varit en hård natt. Somnade strax efter nio och vaknade i stort sett hela tiden av att jag antingen höll på att frysa ihjäl, dö av värmeslag, av att någon ringde, av att jag fick sms, konstiga drömmar, av att jag hostade, och ibland vaknade jag av panik. Trodde aldrig att denna natten skulle ta slut.

Nu sttier jag iallafall på bussen på väg till Lidköping. Har tjugo minuter kvar och sedan ska jag vänta i en halvimma för att sedan ta tåg till Vara som tar en halvtimma. Vänta där en timma för att sedan åka illbaka till Lidköping, vara där tre timmar, åka tillbaka till Vara, vänta en och en halv timma och sedan åka hem igen.

Att jag ska orka det här.
Mår så frukansvärt dåligt och min vänstra underarm har svullnat upp hur mycket som helst. Det ser helcp ut!

Nu ska jag koncentrera mig på att hålla mig vid liv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0