Tvätt- & städ-dag

Det verkar inte som att det går som jag planerar.

Igår åkte vi till Hunneberg vid två-tiden för att kolla på älgar. Hittade ingen älg, men fyra rådjur, en grävling, en räv och en ekorre såg vi.
I stort sett var detta allt som hände innan vi gick och la oss.

Idag hade jag tvätt-tid. 12-17, som jag alltid brukar tvätta eftersom det är tråkigt att vara hemma på kvällen för att tvätta.
I morse vaknade jag av att det ringde från jobbet, dom undrade om jag kunde jobba. Då börjar jag fundera; jag tvättar ungefär var sjätte vecka, det är ganska sällan, och jag sätter alltid upp tiden mellan tolv och fem. Och varje gång jag gör det ringer dom från jobbet. Det slår aldrig fel! Jag funderar på om det är någon som spionerar på mina tider och gör allt för att jag ska missa dom.

Iallafall så ordnade det sig, så jag kunde tvätta iallafall. Tur var väl det, för några kläder hade jag inte kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0