Ett steg närmare

Jag måste bara tycka att det är så jävla skönt att ha flyttat hemifrån. Visst saknar jag mamma och Jimmy ibland, men när jag upplever en sån här morgon som idag, då känns det bara skönt.
Det började med att både jag och Jimmy gick upp en kvart innan vi skulle till tåget. Det betyder att både jag och Jimmy behöver badrummet, samtidigt som morsan ska till jobbet. Där inne står vi och knör alla tre och jag blev såklart minst sagt irriterad.
Det löste sig iallafall.

Riskutbildning del 1 i Vara, så nu är jag ännu ett steg närmare ett körkort. Underbart.

Tog tåget med Christin till Lidköping, hittade ett par lila (LILA!!!!) jeans som jag köpte. Christin anser tydligen att jag behöver mer färgglada kläder. Nu återstår det att se om jag kommer använda dom någon gång också.
Även en ny jacka har jag investerat i, det behövdes verkligen.

Nu sitter jag och Christin på balkongen, röker och pratar.
Mysigt är det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0