Världens dåligaste förlorare

Kvällen avslutades vid halv sju i morses, då gick vi och la oss. Vaknade först när Nikos väckarklocka ringde, klockan nio, för att Bätz skulle iväg. När jag hörde att klockan ringde gick jag upp för att väcka honom. Insåg att han redan hade gått och att klockan var halv elva istället. Då hade klockjäveln ringt i en och en halv timma innan jag vaknade.

Gick upp vid halv tre, spelade lite kort med Niko.
Det är världens dåligaste förlorare! Igår när vi spelade var han så jävla nöjd när han vann över mig, men när jag tog ledningen blev han skitsur och vägrade vara med och spela.

Nu blir det väl att göra sig i ordning lite och ta vara på det dagen har att erbjuda.
Pizza, cigg och kortspel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0