Akupunktur och Frans ♥

Idag har jag som vanligt inte fått gjort någonting som jag ska.
Dock har jag en bra bortförklaring. På vägen hem i morse tog jag vägarna förbi jobbet där jag träffade på Anna, med Rutan och nya tillskottet Frans. Jag blev så kär i denna lilla vackra varelsen på 12 veckor så det är sjukt. Och min hundabstinens blir inte bättre.

Vi gick hem till Anna och käkade lite frukost, hade seriösa samtal och hon utövade akupunktur på mig. Något jag aldrig varit med om innan, och att sticka in flera centimeter nål in i kroppen var jag lite sådär halvpepp på, men ingen fara alls. Inte ens ont gjorde det!
En liten promenad med dogsen och sedan gick jag hem. Fyra timmar kan gå fort när man har kul! Och en riktigt bra dag har det varit också!


Nu är jag dock ganska rastlös, Backstage lockade ett tag men det slutade i vanlig ordning med poker. På pappas konto. Och dåligt går det såklart.


Kommentarer
Loka

Träffat Frans? vilken karamell va=)!!! Han vill man ju bara hänga upp i julgranen som den julegris han är;)(här snöar det så mkt att det har lagt sig och efter besökt i mataffären med all glögg o julskum infann sig plötsligt en väldans julkänsla!) Vad fick du akupunktur mot?

2009-11-05 @ 18:48:25
Frida

Helt underbar var han ju!

Jag önskar att vi kunde få lite snö här också, det bara regnar och regnar, mina skor läcker in så nästa investering får väl bli ett par gummistövar om det inte slutar snart!

Fast att tänka på att det snart är jul, då får jag bara panik. Införa julafton bara vartannat år?

2009-11-06 @ 16:14:33
Loka

Kommer inte på frågan att jul bara skall infinnas vartannat år!!!!! Du är ju helt tokig! tänk en hel vinter utan att ha ngt att se fram emot, julen blir ju som den enda ljuspunkt i den mörka kalla bittra vintern!!!

2009-11-07 @ 11:59:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0