Bäst helg

Fredagsmys med Robin, vi lagade god mat och sedan somnade på soffan båda två, så party!

Inflyttningsfest hos Tina på lördagen, där 71,43 % av Fidos befann sig! En helt galet bra kväll var det, och massa tack till framför allt Tina för att hon fixade festen, Tina (igen), Ida, Lina och Jennie för att dom är världens bästa arbetskompisar och resten av folken som gjorde att kvällen blev så perfekt!
Var fullt på Backstage så gick hem och sov strax före ett, lite tråkigt men inte mycket att göra åt.

Söndagen bestod av jobb med bäste Karin med lite firande av Kattens Dag och besök av tre ragdolls och två burmor, kul! Efter ett par timmar på Fidos åkte jag iväg till Lidköping för att jobba lite där och när jag väl var hemma igen, vid 23 var jag totalt stendöd!

Mysdag med R idag, nu har han däckat på soffan - ♥!



71,43 % av Fidos!
Jennie, Tina, Ida, Lina och så jag.




Lina, Ida och jag!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0