Felizhia ♥ (???)

Felizhia säger:
fatta vad gött för ungen att bli av med skiten
http://www.liveleak.com/view?i=7c30179e3f kolla den här
 
»` Frida säger:
FYFAN!!! JAG ÄTER!!!

Felizhia säger:
sorry
såg du hela?

»` Frida säger:
såg bara början, sen var jag tvungen att stänga ner
satt med en halv knäckemacka i käften vafan

Felizhia säger:
förlåt
men du måste, MÅSTE titta på hela
jag kollar på den typ 5 ggr om dagen

»` Frida säger:
vad händer?

Felizhia säger:
jamen alltså hela benet är varfyllt, vi snackar typ ... 2 liter var
kolla bara, hela filmen igenom .. vad är den - 1½ minut?, så tömmer dom benet
det är helt otroligt

»` Frida säger:
jag tror inte jag klarar det

Felizhia säger:
jag önsakr att jag kunde få göra så på nån nån gång, tömma på var...
som en jättelik jävla finne typ ... PLOPP!!!
*SPRUT SPRUT* groooooss!

»` Frida säger:
ÅHHH!



Kommentarer
Zandra

De va ingen vacker syn på den filmen, höll på att spy :O

2009-11-18 @ 13:59:43
URL: http://zandriisliiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0