Fredagen den 13

Yes, idag, fredagen den trettonde har varit en av mina bättre dagar den senaste tiden.

Vaknade upp, mådde bättre, och nu vågar jag till och med säga att jag mår bra, för det gör jag faktiskt. Gjorde mig i ordning och fixade och grejade hemma innan jag tog en romantisk biltur med mig själv till Lidköping, gjorde lite jobb som faktiskt var bra mycket roligare än vad jag hade väntat mig! Great!

Drog till Christin och John som hade sin inflyttningsfest, mycket folk och även om soffan gick sönder, ett par glas gick åt helvete samt en jävla massa klagomål från en sur granne, hade jag sjukt kul! Tack till dom för en väldigt bra kväll!
Det blev Stadt en sväng, lite spel, lite dans, lite alkohol men mycket roligt!
Samt avslutade med en bilresa på strax över tio mil för att köra hem Kaj, Jennie och Mathilda, samt en förbannat jobbig resa hem i snöslaskstorm och astrött.


FAST FÖRESSTEN! Jag kom på en grej som var otur! Jag skulle bära ut ett par ölburkar från vardagsrummet till köket innan vi drog till Stadt och bar ölburkarna med ett finger i varje kapsylgrej (burkar har inga kapsyler men den grejen man öppnar dom med), någon gick in i mig och jag skar upp tummen. Otur.


Tio i fem - trött människa.
Nu är det sängen som gäller.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0