Lina gör mig glad

Jag fick en såndär snabbångest av att jag inte vill sluta med hoppningen som jag har bestämt att jag ska göra (eller i stort sett redan gjort), och skriver till Lina att jag inte vill! Då är jag glad att hon så snabbt och så lätt gör mig glad igen!

»` Frida säger:
Lina. jag vill inte sluta med hoppningen
när kan man komma med ett slutgiltligt beslut som inte ändrar sig hela tiden?
'> Lina I säger:
Frida fortsätt..... Snälla jag vill inget hellre än att du ska vara kvar. Trestad är inget utan dig. Du och jag vetdu.

Bästa Lina!



Kommentarer
Lina

Bästaste Frida <3

2009-11-19 @ 07:54:17
Ahonen

Klart du inte ska sluta å leka med maten Frida, förstår du väll :)

2009-11-19 @ 09:27:07
Anonym

UNDERBARA FRIDA!!!! <3



Klart du ska vara kvar!!!

2009-11-19 @ 22:12:54
Anette

Klart du inte skall lägga ned!!!! Vad skall vi göra utan dej??? JAG kommer sakna dej massor i så fall! Nejdu sluta helt får du inte göra innan jag gör det ;)

2009-11-20 @ 14:27:34
Anette

Du får företsen komma ut och rida nån dag! Så vi får tjata lite skit! Bara att höra av dej när du vill ut! Har ju två hästar som skall ridas varje dag så du får mer än gjärna komma och hjälpa mej! Sammi är lugn och snäll så det är ingen fara att du inte ridit på ett tag!

2009-11-20 @ 14:30:13
Rebba

klart du inte ska sluta! det behövs ingen kanin för att hålla på med kaninhoppningen! världens bästa sport vet du! <3

2009-11-24 @ 13:10:14
Isabelle

Klart du inte ska sluta, du anar inte hur konstigt det skulle kännas! och skulle du få för dig att du vill tävla har jag en dvärghare som jag gärna lånar ut ;)

2009-11-26 @ 12:48:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0