Bort, bort, bort

Såna här kvällar alltså. Jag pallar inte!

Det startade sådär jättemysigt med Kinamat tillsammans med Ida och Marcus, och lite CSI Miami. När det var slut närmare halv två planerade jag en sväng ner till Backstage. Den var ingen bra sväng. Från att jag stannar bilen tills ungefär fram till för en timma sen gick alltid bara utför, utför, utför. Inte på ett håll, eller på två håll. Nepp, jag slår på stort och nu är jag en liten förvirrad människa. Måste bort härifrån nu!
När åker vi?

Jag ska gå och lägga mig och sova en sväng, det har varit en lång natt.
Och jag börjar bli rädd att dom där Facebook - Lucky Today stämmer alldeles för bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0