Älskade Felizhia

Året var 2006 och jag skulle till Falkenberg fara
Där var även Frida, drottningen av Vara
Vi drack öl och spelade kort uppe på ett loft
Men då Anette tog våra öl förvandlades kvällens planer till stoft
Vi begav oss ut i den Halländska natten, och första hindret var en jävla grind
Jag skulle försöka forcera hindret och ta mig över, men ty min kropp var för trind
 ...

Ett försök till en liten dikt, då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Jag skulle kunna skriva om att jag vaknade med Frida


Hahaha, jag hittade någonting Felizhia påbörjade igår på bakfyllan.. ♥



Kommentarer
Anonym

HAHA OMG! Hur kunde du hitta det!? xD .. Trodde jag raderade det! :p

2009-10-19 @ 23:04:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0