Ingen bowling

Höll på att köra ihjäl oss allihopa när jag var stressad för att vi skulle hinna till bowlingen i tid, sedan var Robin galet seg och jag var förbannad. När vi väl kommer ner till bowlingen väldigt sent och möter upp Sofia och hennes kompis som väntat på oss visar det sig att alla bowlingbanor var upptagna och ingen haft en tanke på att boka.
Då har jag varit stressad/hållt på att köra ihjäl oss/varit arg i onödan, vilket resulterar i att jag blir ännu mer irriterad.
Åkte ut till Sjuntorp och hälsade på Robins syster och hennes kille istället, det var mys! :)


Idag blev jag väckt tidigt, så klockan är inte ens tolv och jag har hunnit en massa grejer redan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0