Kill-lista

Klockan är halv fem och jag ska sova.
Känner mig lite halvt störd, har suttit och skrivit en lista, en lista på hur jag tycker en kille ska vara. Inga småsaker som såna Felizhia har, som att huvudet kan vara för litet till kroppen? osv, som jag aldrig har tänkt på i hela mitt liv. Det jag har skrivit är viktiga saker! Och en liten tallrik med keso har jag käkat också. Helt underbart!

Iallafall, när jag sitter och skriver jämför jag en del med killar jag känner, ganska kul faktiskt. Mindre kul är väl att jag sitter och skrattar för mig själv halv fem på morgonen och kommer på mig själv med att undra vad det är som är så kul.

Kenny säger att man aldrig hittar den perfekta pojk-/flickvännen och det gör man väl inte, men vissa krav får man iallafall ha. Till exempel skulle jag aldrig kunna umgås mycket en längre period med en person som INTE gillar djur. Med det menar jag inte att han ska vara vegan, djurrättsaktivist, ha ett zoo på bakgården eller drömma om en egen kennel, men han ska tycka om djur. Det är viktigare än man tror.
Och sen såklart att det är en person man har kul med till exempel.
Än så länge har jag 15 viktiga punkter, men sedan måste man såklart inte pricka in alla, men över 10 är bra!


Dags att lägga sig, klockjäveln ringer om mindre än två timmar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0