Långpromenad & smärta

Msn-möte med klubben, så nu hoppas vi att vi får ordning på saker och ting som inte har funkat så jättebra det senaste. Eller inte sen vi startade alls om jag inte minns helt galet. Det kommer att bli bra.

Efter det blev det långpromenad med Robin, men vi hann inte många meter innan det började ösregna. Två timmar blev det iallafall, och jag kom hem genomblöt, iskall och med en låst (?) höft som orsakar en massa smärta just nu. Jag haltar fram. Inte snyggt.
Och i morgon blir det en heldag på Nordens Ark, då vill jag kunna gå utan att lida!

Och tidigare idag stog jag med Therese i telefonen på balkongen och rökte, så tappar jag telefonjäveln utanför balkongen! Tänkte att där dog även den telefonen, jag bor trots allt på tredje våningen och under balkongerna är det grus, men så hör jag den ringa från grannens balkong. Bara att gå ner och knacka på.

"Hej, jag tror min telefon ligger på din balkong".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0