Skolarbete

Nu upptäckte jag ett sms jag fått i morse innan jag vaknade, från min djurvårdslärare Michaela. Hon är helt underbar, och eftersom jag inte fixar skolan är hon så galet snäll att om jag jobbar bra hemma så är det inte jättenoga att jag är i skolan alla dagar..

Problemet är att jag inte gjort ett dugg på tre veckor och får smset;
"Hej Frida! Jag skulle bli glad om det kom lite arbeten i min mejl snar! Hälsningar fröken :)"

Men när jag väl sätter mig för att plugga inser jag att sängen inte är bäddad, att det finns disk som behöver diskas, att det behövs städas, att jag är röksugen och att jag inte har käkat frukost. Som om att det är något jag hade brytt mig om om jag inte hade behövt plugga? Nepp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0