Storstädning hos Robin

Den här dagen har det varit storstädning på schemat, jag känner mig som en riktig husfru. 10 maskiner tvätt och sedan storstädning i hela lägenheten. Och så lagade jag lite mat till R. Fantastiskt bra resultat! Som om inte det vore nog blev det pizza när Robin kom från jobbet.

Förutom det bra lyckades jag göra något med Robins dator så att den slutade att fungera, utan att ens knappt röra den. När jag skulle försöka vara teknisk och fixa det förstörde jag förlängningssladden. Sjävla sladden släppte från grejen man sätter i väggkontakten. Som tur var kom Robin hem på lunchen och lagade alltihopa ♥. Som om inte det vore nog sprängde jag två proppar och släckte ner lägenheten dessa två gånger.

Så nu känner jag att en dusch vore precis vad jag behöver, och sedan en massa sömn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0