Underbara, bästa helg!

Den här helgen har varit helt fantastisk, så jävla underbar!
Fredagen var det ju jobb tillsammans med Jennie, vi hade så galet mycket att göra så ingen utav oss hann med varken någon rast eller mat, men det var ingenting vi la märke till försen vi hade stängt.
Mötte upp Robin och drog iväg till hans chef där vi satt halva natten och kollade på film, hur mys som helst!

Lördagen bestod ju utav hockey! Tog en tripp med Marcus och Jimmy upp till Karlstad där vi mötte upp Stuttan och Tomas från Vännäs! Så galet kul att träffa dom igen! Och matchen vann vi också! Lite kul att Stuttan var den enda som höll på Djurgården ;)
Bättre dag än den här hade jag aldrig kunnat önska mig!

Natten och söndagen tillbringades med Robin, pizza, film, chips och cola, precis så en söndag ska vara! ♥

Alla bilder finns såklart på Facebook <- LÄNK 



Marcus ansåg att vi hade bråttom till Karlstad..


Marcus, Jimmy och jag!


Stuttan, Tomas, Marcus och Jimmy.
Ni gjorde min dag!



Kommentarer
Rebba

men frida,,.... vet ni inte att ni bar fula kläder? (A) blågultvitt är nog bättre ;)

2009-10-15 @ 23:01:58
URL: http://smartstrawberry.blogg.se/
Frida

HV!?!

2009-10-16 @ 14:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0