Underbara kväll!

Började hos Sara med en massa tacos och Rosa bandet-galan. På plats fanns även Johan, Robin, Kenny, Saras syster + kompis samt två personer till som jag inte känner. Supertrevligt och hur mys som helst!
Kenny och jag drog vidare till Backstage och det var läääääänge sen jag hade så kul där! Ida dök upp från ingentstans, inte sett människan på evigheter. Och så träffade jag även Niklas ♥ som jag inte träffat på typ fyra månader. Det är lycka! Kvällen styrde mot en plats långt hemifrån, men det avstyrde jag och gick hem för att få lite sömn istället.

Är i perfekt tillstånd och kommer att sova alldeles jätteskönt.
I morgon är en ny dag.


Och bara för att kvällen ska kunna kallas helt underbart, fantastisk och perfekt på en gång, så skrev Hajjen den här på Bilddagboken.
"fått körkort nu äntligen :D ne skoja ba. ville att ditt hjärta dunka en gång för mkt . men ne fifan. körkort är för bilförare."

God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0