Fredagkväll på Sand!

Gårdagskvällen var bäst!
Felizhia lagade så underbart god mat till mig, vi drog till Palladium och spelade lite biljard. Totalt värdelösa är vi båda två, men vi hade iallafall kul. Tog en taxi hem till Zandra där vi satt och drack lite öl, och hade det hur mys som helst. Så kul att träffa Zandra och Markus igen, har inte umgåtts med dom på hur länge som helst! Tillbringade ett par timmar på Sand och avslutade sedan kvällen med pingis.

Sjukt kul kväll iallafall! Inte ofta man kan skryta med att man har haft kul på Sand!

Vi kom i säng vid halv sex i morse och jag vaknade strax före tio, galet bakfull och kunde inte somna om. Inte kul. Nu blir det att sitta på balkongen, njuta av det fina vädret och läsa ut "Så länge vi båda andas". Jag älskar dom här böckerna! Jag kommer inte kunna bli kär igen om jag inte hittar en vampyr snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0