Frida's sång

Satt och läste igenom gamla inlägg och hittade det där för ungefär ett år sedan, när vi satt och spelade poker hemma hos Marcus och Angelica. Den där gången när vi hade suttit i samma turnering i typ fyra timmar och klockan var fem på morgonen. Jag och Viktor hade en liten deal. Förloraren skulle förlora. När vi gav upp spelet för att sova, så blev det lika och ingen orkade att bry sig mer.

Viktor skulle skriva en låt till mig, en snäll. Och han skulle bjuda mig på glass på Donken. Här är låten, glassen har jag dock fortfarande inte sett skymten av.


De började en kväll, vi satt å spela poker,
vi hade marker, och en kortlek utan någon joker.
Sen hände nått skumt, vi va kvar i final,
det var jag, å frida, min största rival.
Ja satt å tänkte, shit jag går all-in,
men du synade min bluff å ja fick ingenting.
Jag tänkte, ska ja satsa hårt,
de gjorde ja, så ja blev skyldig dig en låt.

Och den fick inte va taskig, så ja kickar de snällt,
yeah, ja hade knappt några marker kvar, så ödet va bestämt.
Men ja vände på steken, precis som en kock,
tog igen mina marker, så de slutade soft.
När du har hört låten och vi har samlats,
så haru hört att jag är fan så mycke bättre än dia psalma.
De enda som är kvar nu är en jävla glass,
ja sa, de enda som är kvar nu är en jävla glass.



Kommentarer
a.nniie ♥

sv; Köpte jackan från h&m , men det var i somras så jag vet inte om den finns kvar :D men hoppas du hittar den ifall du vill ha den =) det fanns både i brunt och svart :)



vill du annars inte göra mig en liten tjänsT? inget somkostar, bara rösta på mig i denna sidan , http://www.tv4.se/1.1173520?i=85 :) jätte gulligt ifall du gör det^^

2009-09-23 @ 12:55:40
URL: http://d3liicious.blogg.se/
Loka

Thihi gullig låt!!

2009-09-24 @ 22:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0