Jobb till mig!

I morse fick jag panik när morsan hade ringt mig 4 gånger och skickat ett sms där det stog "Ring mig så fort som möjligt". Det har hon aldrig skrivit förut. När jag väl fick tag på henne visade det sig att hon skulle erbjuda mig ett jobb. Två dagar i månaden, men ändå. Fattig och arbetslös, kan man tacka nej?

Nu blir det att städa upp här hemma. Jag fattar inte hur jag lyckas med att det alltid ser ut som ett bombnedslag, trots att jag städar i stort sätt varje dag. Och jag har massa plugg att göra, sedan blir det styrelsemöte i Vänersborg och ikväll är jag pepp på Backstage. Någon mer?


Kommentarer
stuttan

bra med jobb :D haha vet ju vad du ska spara till :P

2009-09-24 @ 00:32:35
Frida

Sv; Yes! Då är det inte långt kvar ;)

2009-09-24 @ 14:19:26
URL: http://fridaxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0