Mardrömmar

Eftersom jag lyckades somna vid halv fyra igår, och inte vaknade försen halv åtta hade jag något svårt att somna på kvällen. När jag väl somnade drömde jag att Emil, min kusin var värsta psykomördaren och dödade Mattias, hans syskon och var efter mig, Sofia och Jimmy. Jag ringde till morfar för att be om hjälp men när han väl svarade kunde jag inte med att säga att hans barnbarn var en mördare.
Jag vaknade igen halv fem och kunde inte somna om.

När jag till slut somnade igen drömde jag en mardröm där Robin och Felizhia var med, och Johan kom hem sedan med en kille som han höll i handen. Jag hatade Felizhia för det hon gjorde och fan.
Jag vaknade igen när pappa kom och frågade mig tio över åtta vilken tid jag började skolan idag.

Jag hade tjugo minuter på mig att duscha, göra mig i ordning och vara i skolan innan halv. Som tur var, kunde jag ta bilen så jag hann precis. Efter en halvtimma i skolan kunde jag gå hem igen, då var allt färdigt.
Bra jobbat, mig själv!

Nu börjar jag inte försen tolv igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0