Salong ChopMe



Någon gång när jag var liten var det någon frisör som klippte av mig hela håret. Jag kan väl gissa på att jag var 9-10 år men jag minns så väl när jag stog framför spegeln i hallen och kollade på det korta håret. Efter den här gången vägrade jag klippa mig hos någon annan. När det krisade och var kaos klippte jag mig själv med kökssaxen framför badrumsspegeln.

För något år sedan rekomenderade min mamma en frisör hon gick till, Patricia, som tydligen skulle vara så bra. Jag gick dit, förklarade läget och gav henne en chans och aldrig att jag ångrar det. Hon är bäst! Jag har inga problem att sätta mig där i stolen och ge henne fria händer.. Och sen att hon är sjukt trevlig och lätt att prata med gör det inte sämre!

Nu har hon öppnat eget, Salong ChopMe i Lidköping.
http://chopme.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0