Soyafärs och pulvermos

Jag är irriterad. Hela jävla lägenheten är full med kläder. Jag räknade lite fel på tid och insåg att tiden var två timmar efter av vad jag trodde, vilket leder till att jag inte hinner torka kläderna innan nästa person har sin tvättid.
Så på alla garderobsdörrar, vanliga dörrar, skåpsdörrar, element, soffa, stolar och strykbräda hänger det kläder just nu.

Sitter och försöker få i mig lite mat, men det är svårt och det tar emot att äta när hela kroppen är proppad med socker och fett. Nu äter jag soyafärs (sån enkel, man blandar pulver, vatten och krossade tomater, kokar och käkar) och pulvermos. Sjukt gott, men jag mår illa av att äta det. Varför?



Kommentarer
Ahonen

Lilla vänn. stek upp en stor köttbete istället så kommer du må bättre=)

2009-09-03 @ 07:52:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0