Tillbaka igen!

Nu har jag haft semester från datorn i fem dagar, det behövs ibland sådär känner jag.

Senaste dagarna har varit mys!
Fredagen tillbringade jag med Falken och hans kompisar. Förfest borta vid Edsborg och sedan utgång på Sand. Myskväll var det!

Lördag och söndag var det sömn som gällde. Jag sover så konstigt och drömmer så mycket sjuka drömmar att jag alltid är trött just nu. Söndagskvällen tog jag en långpromenad med lilla Loka på tre timmar. Det var precis vad jag behövde för att försöka stilla lite av min hundabstinens och få lite motion på köpet.

Och nu, måndag, tisdag och onsdag har jag tillbringat i skolan. Inte alltid precis något jag ser fram emot direkt. Monopol med Johan, Sara och Robin, samt filmkväll (Saw II) med samma folk har jag också hunnit med.
Gårdagskvällen spenderades med Natha i Sjölanda med lilla Kia som fick simma som en galning, tugga möss och springa lite.


Nu sitter jag i skolan, har suttit här med min dator i två timmar och "jobbat med mitt arbete". Min lärare säger att det syns tydligt att jag har en dålig dag idag, så hon ifrågasätter inte, ber mig inte att göra något och lämnar mig i fred. Precis vad jag behöver en dag som denna faktiskt.

Huvudvärk som hängt över mig i två dygn nu. Varför?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0