Vaken på fel sida

Den här dagen börjar så bra.
Jag missar (såklart) bussen, köper en macka och väntar på nästa. Kommer en kvart för sent till skolan. Får ett prov, gör provet och slutar tjugofem minuter senare och inser att nästa lektion inte börjar försen tre timmar senare.

Nu är jag hemma igen. Har bestämt mig för att en gång för alla formatera den här jävla datorn. Jag började någongång för två år sen med att bränna ut bilder och sådär, men har inte kommit längre än så. Men på måndag, då jävlar. Då kommer Johan och hjälper mig ♥

Måste plocka ner alla kläder som hänger i hela lägenheten också. Tre maskiner med tvätt är mycket. Städning är också något som är ganska akut. Tråkigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0