Felizhia ♥

Alla förtjänar en vän som min älskade Felizhia.
Tjejen har allt! Hon är inte bara sjukt snygg och världens underbaraste. Hon har också saker som många inte har. Där räknar jag inte in en liten jävla hårboll på 7 kg som dödar utan att blinka utan lite mer exlusiva egenskaper.
Hon gör mig alltid glad, det finns ingenting vi inte kan skratta åt. Allt går att vrida till något att skratta åt, även om det egentligen inte är roligt. Även om det egentligen är riktigt hemskt.
Hon finns alltid. Det spelar ingen roll om hon har fullt upp, jobbar, sover eller är upptagen med något/någon annan viktigt. Hon svarar, och hon lyssnar. Alltid. Tycker hon inte om det så lyssnar hon. Har hon inte tid lyssnar hon ändå. Hon finns alltid till hands när hon behövs.
Denna människan har aldrig under våra 4 år, 3 veckor och 3 dagar ljugit för mig, en enda gång. Sanningen är inte alltid underbar, men det är accepterat. Hon kör ändå. Jag vet att jag kan berätta vad som helst i hela världen, hon hade aldrig sagt det vidare, till någon, någonsin. För det spelar ingen roll vad som händer, hon kommer alltid vara bäst.


Igår filosoferade jag runt att man aldrig kan lita på någon, för man vet inte om det stämmer försen personen svikit dig.
Jag är säker. Jag vet, att aldrig någonsin i hela världen kommer denna älskade, underbara, fantastiska människan att svika mig. Aldrigaldrigaldrig. (F, svik mig inte!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0