Drömma kan jag iallafall

Jag är jag så förbannat jävla trött på hur livet är för tillfället. Pallar inte med att allting bara ska gå emot, att människor som egentligen skulle vara någon man kunde lita på bara ger sig och inte alls står där man trodde.

Just nu är jag så sugen på att flytta. Jag vill ut på landet, lite längre ifrån allt.
Att börja med kaniner igen är något jag har tänkt på länge, länge och jag vill inte tänka längre, inte drömma längre, jag vill att det ska bli verklighet. Jag vill ha ett heltids jobb också, visst älskar jag Fidos - ett bättre jobb kan jag inte önska mig, men jag kan inte leva på att jobba ett par timmar då och då och aldrig veta hur månaden kommer se ut i pengaväg. Och att bara sitta hemma på dagarna gör mig så sjukt rastlös.

Återstår att se vad som kommer hända, men ändring det vill jag ha. Nu. NU NU NU!!!


Citat jag snodde från Carina;
"Arbetslös, men inte menlös. Kanske lite orklös och fruktansvärt rastlös!" 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0