Duktig idag

Nu är jag slut.
Kunde inte somna försen fyra i morse eftersom jag drog i mig fyra Redbull på jobbet igår.
Idag har jag dock varit grymt duktig! Började med att tvätta två maskiner tvätt när jag vaknade och storstädade lägenheten tillsammans med Robin.
Sedan gick till jobbet och jobbade ett par timmar, hem och tvättade resten utav alla kläder + sängkläder och täcken och kuddar, diskade helvetesdisken, rensat datorn och så har jag suttit i ett par timmar med att rensa klubbmailen. Antar att det inte har gjorts så noga förut för det fanns mail från 2007 som inte ens behövdes sparas, även skrivit annonser för kommande tävlingar, uppdaterat och rensat på forumet och så vidare.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Akvariet behövs städas men det får vänta tills i morgon, och så måste jag bädda sängen. Men sen? Sova!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0